Vertrek uit Chiang Mai

22 juli 2018 - Tambon Na Chom Thian, Thailand

Inpakken, een ontbijtje en weer weg!

De verhuis kan beginnenWe hadden het plan om ergens tussen Pattaya en de grens van Cambodja nog een strandvakantie te houden om de reis in rust af te sluiten ;-) 't mocht ne keer wat meer zijn en de kinders hebben ijverig gezocht en gevonden… een 5 sterren hotel op 12 km van Pattaya, wel aan de juiste kant, het zat dus 'tussen' de gegeven marges :-)

De taxi bracht ons om 09.30 u naar de luchthaven van Chiang Mai, van daar uit was het een uurtje vliegen tot Bangkok. We bekeken even wat de opties waren om naar het centrum van Pattaya of eventueel gelijk naar het hotel te rijden. We kozen de gewone bus, die reed toch om het uur en was veel goedkoper (120 THB/pp). En omdat er net eentje weg was, gebruikten we dat uurtje om alvast iets te eten. Eens we in Pattaya afstapten stond er 'toevallig' een erg handige taxi klaar… zo'n open truck waar niets op het dak kon. Maar dat is hier allemaal geen probleem, de koffers van 9 man in't midden tussen de 2 rijen met banken en dan zelf zorgen dat je niets op uwe kop krijgt ;-) Het maakte wel dat we ons erg 'stijlvol' voelden bij aankomst aan het hotel... we probeerden nog om elegant lachend uit dat ding te kruipen natuurlijk en als het 'ontvangstcomite' het al raar vond, lieten ze er niets van merken.

zwembad met zicht op zeeEn dan waren we er... het moment waar sommigen erg naar uitkeken... En de eerste indruk was ook wauw! Met mooie zwembaden met zicht op zee...  de kamer en het uitzicht bij de kamer! De zwembaden werden natuurlijk al direct ne keer getest en goedgekeurd.

Wat verderop op het strand zagen we lichtjes toen het donker werd… dat gingen we eens bekijken tijdens onze zoektocht naar eten en Eten op het strandhet was gelijk goed. We hebben er lekker gegeten, alleen Joeri zijne smoothie viel tegen, hij zal volgende keer wel een andere kiezen…

Het minpuntje was wel dat de wifi niet goed werkte en ik mijn blog zodoende niet kon schrijven zeg.. Als straf moest ik dat nu 's morgens op 't strand onder een palmboom doen!!

1. Gerda:
    23 juli 2018
    Het zal je maar overkomen zo'n straf 😂🌴 Geniet allemaal nog van dit paradijsje!😎😉
  2. Gerda:
    23 juli 2018
    Heb tijdens mn schof alle foto's nog eens bekeken AMAZING! Net zoals je verhalen👌😉
    Grtjs
  3. Alice Vinck:
    24 juli 2018
    Met zo'n groep.....das nogal ne verhuis zeg.Maar wel al een stap dichter bij huis .Dat de jongeren nog graag een beetje strandvakantie wensten spreekt voor zich. Geniet nog van jullie laatste dagen. Groetjes.