06/09/23 Rustdag

6 september 2023 - Koh Tao, Thailand

Mila had heel slecht geslapen en voelde zich niet fit vandaag, gelukkig stond er al sowieso niet echt iets op de planning.

Vandaag werden de scooters weer opgehaald en wilden we dus hier wat rond hangen bij strand en zee. We hebben wel veel aan die brommers gehad om eropuit te trekken, meestal voor eten... Bij 'video's' kan je een stukje zien van zo een rit over de berg om een idee te hebben hoe dat eruit ziet... best spannend soms, zeker wanneer er lompe tegenliggers zijn die hun bochten afsnijden en op uw kant van de straat zitten te kullen. Niet iedereen kon vooraan staan wanneer het gezonde boerenverstand uitgedeeld werd natuurlijk ;-) Maar goed, het is uiteindelijk wel allemaal heel vlot verlopen zonder vallen of ander ongein.

Mila bleef wat onder de bomen zitten op het strand, Joeri en ik profiteerden nog van de laatste snorkel kansen die we hier nog hadden. Ik geloof dat ik maar 1 foto genomen heb vandaag... en dan nog te laat! :-)

Eerste pintje bier 🍺

De koffers werden weer ingepakt en we gingen hier eten om het gemakkelijk te houden want morgen beginnen we aan ons stappenplan richting Lille. Om 08:30u worden we naar de pier gebracht en varen we terug naar Chumpon, daar blijven we 1 nacht en dan vliegen we vrijdag naar Bangkok voor 1 nacht... zondag zullen we, als alles goed gaat in Lille aankomen dan.

groetjessss

1. Martine Provo:
    6 september 2023
    Een veilige en goede terug vlucht.
    Aan alle mooie dingen komt een einde, zo'n reis gaat altijd VÉÉÉÉÉÉÉL te snel voorbij.
    Geniet nog van de laatste dagen.
  2. Gerda:
    7 september 2023
    Amai ze ,zo schoon...wat een leven!!🥰en al da eten😋 Mercikes om ons een beetje te laten mee beleven, heb er van genoten! Wat een avontuur! Pakken ze inderdaad ni meer af !Nog een behouden terugreis! Gaat een beetje raar zijn,back to the reality 😲 Grtjs
  3. Diane:
    8 september 2023
    Wat een avontuur! Om nooit meer te vergeren.
    Goede reis terug en tot binnenkort eens he!
    Groetjes