08/09/23 Ter lucht naar Bangkok

9 september 2023 - Bangkok, Thailand

Joeri en ik waren al vroeg wakker, en probeerde een timelapse te maken van de sunrise, maar het was te bewolkt vrees ik. We hebben nog niet de moeite gedaan om de beelden te bekijken.

We hadden geen tijd om in het hotel te ontbijten, maar namen wel een ijskoffie en chocomelk mee om onderweg. Om 07:30 u vertrokken we, samen met nog een Nederlands koppel, voor de korte rit. Het is maar een kleine luchthaven en we hadden er een vlotte passage. We vertrokken er met Air Asia naar Bangkok... weer een stapje dichter bij de kerk van Lille ;-)

Ter lucht weer naar Bangkok

In Bangkok deden we onze ritten met Grab, dat is zoiets zoals Uber, zodat je met je app een chauffeur kan bestellen à la minute... dat was wel handig in Bangkok, en het verliep telkens vlot.

In ons hotel hadden we geluk met de kamer, we waren er te vroeg, maar de kamers waren al klaar dus mochten we er gelijk in.

Wachten op een taxi 🚕

Alles snel gaan droppen op de kamer en de volgende auto besteld om te gaan shoppen in de grote frisse winkelcentra... Daar word je stapelgek, en er is gewoon zoveel dat je niet meer weet waar je bent na een poosje.

🪑 🪑

🍹 🍹

We zijn 'van miserie' ergens gaan eten om Joeri zijn GSM op te laden, die was helemaal plat en hadden we nodig vanwege internet en de Grab App.

Alleman was blij toen we na een lange dag weer in het hotel kwamen en konden gaan slapen... of toch proberen, er was een hels lawaai op de gang van mensen die aan het roepen waren tot deuren die dichtgesmeten werden of... alarmkes van deuren die dan weer niet goed dicht gedaan waren... voor ieder wat wils dus.