laatste dag in Khao Sok

20 augustus 2012 - Khao Sok, Thailand

Op onze laatste dag gingen we olifant rijden. Onze jungle man van gisteren had aangeraden om 's morgens te gaan en ook geregeld dat we bij een goede organisatie naar rechts Joeri!! je moet sturen...(of hoe noem je dat) terecht kwamen. We wilden geen slecht gevoel hebben bij de dieren en hun verzorging, dat hadden we vooraf al vermeld en dat bleek wel goed te zijn.  We konden nog zien hoe de olifanten in bad gingen, en hun massageke kregen voor de stoel erop ging. En we deden een heel ander soort rit als de mensen die gisteren gaan rijden waren, dit was een ander verhaal en dus ook de locatie... oef Het werd een grappig uitstapje (lachen als een boer met kiespijn wel) Mila en Joeri zaten achter Maud en mij, we konden duidelijk zien dat Mila schrik had... het is heel hoog en olifanten pauzeals ze wat dalen of klimmen is dat best eng. Dus ik en Maud maar doen of we het geweldig vonden,(lachen meid, mila mag niet weten dat mama het ook raar vindt he) in de hoop dat Mila wat zou ontspannen, en terwijl maar van oe en aaaah bij de minste bobbel!

Zowat halfweg was er een pauze en konden we naar een mooie waterval kijken vlakbij. Nadien was iedereen watbanaantje geven geruster en kon er achter ons ook meer gelachen worden... Bij aankomst nog wat banaantjes gekocht om aan onze taxi te voeren, ik vroeg nog of de schil eraf moest maar ze lachten alleen maar... tja, ik lust da nu eenmaal liever zonder pel he!

Omdat ik jaloers was op de massage van de olifanten, ging dat vandaag dan ook maar doen... bijna vergeten, ik keek er nog zo naar uit nochtans. Volgende keer kies ik wel een andere soort massage want dit was letterlijk met handen en voeten, gelukkig was 'mijn publiek' al terug naar de hut... die hadden strijkgelegen als ze het hadden gezien!

Verder niet te veel gedaan, buiten zweten dan. Wel wat foto's van de resort genomen, voor Ilseke he... niet gemakkelijk hoor, da ziet hier gewoon groen voor de ogenonze loopbrug naar de boomhut maar toch om een idee te geven van hoe het is

boomhut(verkeerde foto geupload maar 't trekt er op)zicht vanuit Mila haar bed

Vanuit Mila haar bed

en morgen gaan we reizen... baaaiiii

1. Alice Vinck:
    20 augustus 2012
    Olifantje rijden ,amai mijn poepke.Of hoe kruipt ge op zo'n beest.En wordt ge daar niet zeeziek op als die over en weer wibbelt? Ik zou er toch ook maar met een klein hartje opklimmen.Maar allé,alles is goed verlopen en dat is uiteindelijk het voornaamste.Groetjes Frans en Alice.
  2. Oma:
    20 augustus 2012
    ziet er wel heel tof uit met de olifant rijden
    is wel hoog en waarschijnlijk niet erg stabiel
    morgen het vierde en laatste deel van de avonturen
    amuseer jullie nog en tot over iets meer dan een week
    morgen voor de eerste keer lowi bijhouden, hij is hard veranderd en slaapt van aan zee 's nachts door
    das goe he ons tante vroef of maud en mila nu volgende week zaterdag komen slapen bij hun want jullie moesten weg dacht ze verstaan te hebben
    dikke knuffels van opa en oma
  3. Karen:
    21 augustus 2012
    Hallookes,
    die boomhut is precies best wel knap. En zo op een olifant zitten. Ik zou toch ook even moeten slikken hoor. Hopelijk sta je niet te vol met blauwe plekken van je massage en kan je morgen weer vollenbak genieten! Nog veel plezier...
    Groetjes
    Karen
  4. Tamara, hans en lowi:
    21 augustus 2012
    dag sjoekes allemaal, het waren weer allemaal spannende verhalen van de laatste dagen, ben toch een beetje jaloers op dat slapen in de boombut, dat ziet er zalig uit.
    da was een thaise massage dat je hebt laten doen peggy,dat is altijd met handen en voeten, maar achteraf doet dat wel deugd hé.
    Amuseer jullie nog en tot schrijfs, xxxx tante, nonkel en lowike