03/09/23 Rustig dagje

6 september 2023 - Koh Tao, Thailand

Na het ontbijt wilden we scooters huren, maar liever niet bij de lokale drugsbaron van hierneffe ;-)... Joeri ging hier in het resort eens informeren en kwam breed grijnzend terug... Ze brachten de scooters tot hier voor de deur, ze waren goedkoper en we moesten geen paspoort achter laten bij een louche figuur, toppie!

We reden gelijk de berg over naar het centrum, kochten 2 snorkelsetjes, zodat we niet naar het uur moeten kijken om op tijd de huurspullen terug te brengen. We liepen nog wat rond om en bij de pier daar in Mae Haad en gingen iets eten bij een vriendelijk vrouwke, waar we zicht op zee hadden. Het eten was wederom erg lekker, hoewel dat van Mila veel te pikant was, nooit vergeten te zeggen 'NIET pikant' tijdens het bestellen!

Lunch

Benieuwd wat voor weer het gaat worden 🫣🌂

Er zat regen aan te komen dus maakten we ons uit de voeten en reden terug naar den andere kant van de berg, we hadden een goede timing en waren net op tijd terug binnen toen het stevig begon te regenen. Toen het weer over was, gingen we hier op het strand de zee in om wat te snorkelen. Er is altijd wel wat te zien in het water.

Tegen 17:30 u gingen we ons opfrissen en meteen terug voor een cocktailtje op het strand.

Mila haar huisje 🏡

Om een idee te geven van de omgeving waar we hier zitten, even een foto van Mila haar hutje :-)

Voor ons avondeten gingen we weer per scooter naar Mae Haad (andere kant v d berg) en om af te sluiten dronken we nog wat op een rooftop bar.

IMG_1088