test vakantie

4 augustus 2012 - Balen, België

geelHet heeft lang geduurd maar het vakantie'gevoel' begint te komen... We gingen om te oefenen op vakantie om de hoek!

Een dagje naar de Olmense Zoo, meer moest dat niet zijn. Het weer zat alvast mee en het gezelschap mocht er ook zijn. Veel rare vogels gezien in alle kleuren...

snaveltje toe

We vonden de tijgerwelpen 'keischattig' en de leeuw is echt 'miauwkes'... enfin de leeuwinnen onder ons zouden wel weten wie kiezen! En desnoods kan je nog vlechtjes maken in die manen...        pootje

pootje van een tijgerwelp

Wat een avontuur! Dit alles vlak bij thuis... wat gaat dat volgende week geven!!

Groetjes Peggy&Co

1. Caroline:
    4 augustus 2012
    Hoi Peggy en co,

Dit is echt wel leuk!!! Zo kunnen wij ook een stukje meegenieten!!!Amuseer jullie!!!

Groetjes,
    Caroline en Dirk
  2. Wendy:
    5 augustus 2012
    Leuk, zo een site! Kunnen we inderdaad jullie avonturen een beetje volgen. Wij wensen jullie een schitterende reis!!! x
  3. Papa &mama Wommelgem:
    5 augustus 2012
    Dit is inderdaad heel tof zo kunnen we jullie goed volgen .
    In elk geval een heel goede reis gewenst !!!!!!!!!!!!
  4. An , Ruben en Lander:
    6 augustus 2012
    vind ik leuk , vind ik leuk !!!
    veel plezier , geniet met volle teugen , en tof dat we ook een beetje mee op vakantie mogen !!!!
  5. Tamara, hans en lowi:
    7 augustus 2012
    Tof, kunnen we zien wat jullie zoal uitspoken op vakantie, geniet er maar van