25 en 26 juli

26 juli 2018 - Tambon Na Chom Thian, Thailand

Wegens slecht internet en geen zin om me daar aan te ergeren, heb ik nog geen foto's op de blog en omdat er hier momenteel toch niet veel gebeurde, had ik ook geen verhaal geschreven ;-)

De 25 ste is er wel een deel van de groep naar 't centrum van Pattaya geweest, Maud, Mila, Claudia en ik bleven echter honkvast hier dus dat verhaaltje Pattaya kon ik niet doen want ik was niet mee en Joeri te lui ;-)... maar ze vonden het eerder degoutant als amusant begreep ik wel.

In en om het zwembad was het in ieder geval erg gezellig, we konden ons prima vermaken met een foto shoot die gehouden werd op het strand en waar wij van op 'ons plekje' zicht op hadden. We stelden ons natuurlijk voor hoe wij dat veel 'beter' zouden kunnen of beter nog... we smeedden plannetjes om op de achtergrond iets onnozel als een WMCA dansje ofzo te gaan doen... DAN hadden ze pas goei foto's gehad! Maar we oefenden onze moves eerst toch maar eens in ons baddeke tot we bijna verzopen van het lachen... zo gevaarlijk allemaal he! Om uit te rusten genoten we van een drankje tijdens happy hour.

Je ziet het... er gebeurde maar weinig maar voor mij was het genoeg hoor en de 26 ste was nog meer van 't zelfde. Met als afwijking dat we om 18 u met zijn allen naar de BIG C in Pattaya gingen. De groep die gisteren daar was, wist te zeggen dat de adidas en Nike sneakers hier goedkoop waren. Daar wilden de meisjes wel eens gaan kijken want ALS uw goesting en uw maat ertussen zat, kon je wel een koopje doen natuurlijk. Uiteindelijk had enkel Claudia dat gelukje... wij kochten wel een leesbrilletje EN Joeri heeft hiermee toegegeven dat de kleine lettertjes te klein werden tegenwoordig!!! We gingen eten bij de Santa Fe, een soort fast food keten met vlees, vis en pasta. Joeri moest na zijne pasta wel nog een volledige maaltijd bijbestellen om 'gegeten' te hebben... Nadien ging hij 'een donut' kopen wat verder bij Mr Donut en kwam hij terug met 12 stuks (een heel doos vol dus!) 't was 6 kopen en 6 krijgen... zo gingen we terug richting hotel met de 'hop on hop of' bus 24 donuts! Ah ja... we zijn met 2 families he ;-)

Daar begon ik alvast wat in te pakken want morgen gaan we voor 1 nacht nog verhuizen naar... de andere kant van Pattaya. Oorspronkelijk dachten we al richting Bangkok te gaan maar het is van hieruit ook goed te doen om naar de luchthaven te rijden en we vliegen pas 's avonds terug dus tijd genoeg. 't Was wel jammer dat we niet een nachtje langer hier konden blijven maar 't zat vol in 't weekend... het is hier vandaag een Boeddhistische feestdag begrepen we en morgen is de Koning jarig, vandaar de drukte blijkbaar.

Hopelijk hebben we dan betere wifi, dan kan ik nog foto's posten..

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Alice Vinck:
    27 juli 2018
    Ach, een daggetje waterpret mag ook eens, zeker als je al een drukke agenda achter de rug hebt. Ja en wifi ,is goed als je voldoende verbinding krijgt. Als de donuts gesmaakt hebben....dan kunnen er nooit genoeg geweest zijn. Dat in en uitpakken is ook altijd een ding. Vooral als de temperatuur hoog ligt.
  2. Gerda:
    28 juli 2018
    Indeed,wa platte rust kan geen kwaad,kwestie om ni oververmoeid thuis te komen he seg. Heb ik al meer gehoord da Pattaya in ook 't echt tof is voor een bepaald soort publiek...'t Amusement nog 😎😂
    Grtjs