31/08/23 Luieren aan het zwembad

2 september 2023 - Ban Krut, Thailand

Mila wou wel eens een rustdagje, we zijn dan na het ontbijt aan het zwembad gaan liggen... af en toe een zwemmeke doen, eens naar het strand gestapt om wat glinsterende schelpen te zoeken. Weer terug naar het zwembad enz...

🏊‍♀️💦🏊‍♀️

🥤 🍹

Rond 13 uur gingen Joeri en ik nog eens met de scooters op pad, voordat we ze weer zouden wegbrengen... dat was het plan, maar zodra wij op die scooters zitten komt er al snel regen aanzetten. We stonden even aan de kant van de weg te overwegen wat we zouden doen, terugdraaien of toch door rijden... toen er een auto passeerde en ook halt hield. Het was Bill, de Amerikaan waar we eerder deze week eens mee gebabbeld hadden, zij hadden hetzelfde plan als ons en ze wilden ons wel meenemen met de auto. We parkeerden de scooters tijdelijk bij een eettentje langs de weg en gingen dan met Bil en Thom samen eten in dezelfde baai als eergisteren, maar dan aan de rechterkant ipv links.

Lachen!😜 ik zal wel een foto nemen van jullie

Thom zou van ons een foto nemen en deed dat goed ;-)

We moesten dan snel weer terug want we hadden beloofd om de scooters om 16 uur binnen te brengen en dat ging niet meer lukken... 20 min te laat kwamen we bij de verhuur aan, Mila, die bij het hotel gebleven was vandaag, was alvast naar de dame van de scooters gereden en had al verwittigd dat we onderweg waren. Ze vond het niet erg en zat gezellig met Mila te kletsen toen wij daar aankwamen.

Tegen 18 u gingen hier in t hotel eten, vooral Mila dan want wij hadden onze buik nog vol van na de middag.

Omdat Bill 's namiddags alles betaald had, gingen we nu met zijn 4 naar The Sea Pine wat verderop. Hij wilde dat niet alcoholisch drankje van daar wel eens proeven, en pizza en de lekkere taart. Veel eten en getetter later was het bijna 22 u toen we teruggingen, de arme man zal wel doodop geweest zijn, maar hij had een heel leuke dag gehad vanwege de toevallige ontmoeting. Dat is mooi natuurlijk.

Morgen gaan we weer verhuizen!