Bangkok ontwaakt

28 augustus 2012 - Bangkok, Thailand

Om 04.45u worden we wakker gerammeld door ijverige Chinezen, die waren hun bedje alvast aan 't dicht plooien. Niet dat het zo veel uitmaakte want om 05.30 zouden we toch aankomen en klaar moeten staan. Aan het station in Bangkok stonden de taxi's al volk te ronselen... eentje was ook overmoedig door ons te roepen zo van 'OK Ok kom maar... stap maar in'  slechts 1 probleem, hij was met een tuk tuk... Hij moest uiteindelijk toegeven dat het onmogelijk ging, 4 man met al die bagage!! Dan maar een echte taxi gezocht en die had OK, het past precieszelfs problemen met de hoeveelheid bagage

Nu waren we natuurlijk erg vroeg in de weer en zagen de stad ontwaken, heel leuk allemaal maar het bleef maar voormiddag... om 10 uur hadden we al gezwommen, een ontbijt verorberd en het hotel en taxi voor morgen geregeld, een wandeling gemaakt en zaten we alweer bij het zwembad.

Tegen 11 uur konden we dan eindelijk op de kamer, een verdiepke lager als vorige keer.

Na de middag een wandeling naar China Town om daar oververhit en oververmoeid aan te komen, nog net in staat om enkele foto's te trekken.ergens in China Town

En een tuktuk chauffeur te zoeken die ons recht naar de bestemming kon brengen die WIJ kiezen en NIET langs sponsor dedju! Het is gelukt en we waren blij toen we weer naar het hotel konden. We zijn er zeker van dat we vannacht een NACHTtrein hadden en niet een SLAAPtrein...vervoer terug

Maar het zal morgen wel weer beter zijn op... de allerlaatste dag!

Groetjessss

1. Oma:
    28 augustus 2012
    ziet er allemaal erg druk uit
    groetjes opa en oma
  2. Tamara, hans en lowi:
    29 augustus 2012
    hoi travelers, nog eventjes genieten en dan terug naar huis, maar ze geven hier voor de komende dagen mooi weer, dus kunnen jullie thuis nog eventjes genieten voor de school terug begint, groetjes en amuseer jullie nog, xxx
  3. Alice Vinck:
    29 augustus 2012
    Spijtig enerzijds maar misschien zult ge ook blij zijn als ge terug uw stalletje zult ruiken.Op het laatst gaat alles heel snel en wil je toch nog een beetje genieten.Dus profiteer er nog maar van.Groetjes Frans en Alice.
  4. Lief:
    29 augustus 2012
    Hoi,hoi,hoi wij zitten al te popelen om jullie terug te zien drie weken is wel erg lang hè, ok 't was leuk om jullie verhalen dagelijks te volgen en te zien dat jullie het goed hadden, wat ons dan weer gerust stelde. We kunnen ook niet anders zeggen, in Peggy zit een echt schrijvers talent verborgen, bedankt voor de fijne verslaggeving, en goeie reis huiswaarts ben gisteren nog eens gepasseerd en 't staat er nog (tweede huis aan den aldi) Groetjes Ludwig, Lief en Robin.