onder water pret

26 augustus 2012 - Koh Tao, Thailand

Vanmorgen weer eerst gaan zwemmen, ontbijten en weer zwemmen... Mila wou wel eens Mila met flipperszwemvliezen testen, je kan dat hier huren en zwemmen maar. Ze kon er nog dieper mee duiken! We staan er van te kijken soms... ze is de water artiest van het gezin, samen met de Maud in aktie!papa dan... Maud en ik kabbelen rustig verder.

We hadden eerder al eens ontdekt dat er deugnieten onder de vissen zitten. Als je stilstaat, komen ze echt af en sommigen bijten! We dachten eerst dat er toevallig iets tegen zwom ofzo maar nee hoor... vandaag getest, voetje neerzetten en direct prijs!bijt vis. En dat is spannend he... en maar giechelen (met snorkel) want je weet dat ze gaan toeslaan, niet dat het pijn doet hoor (pitst even) maar tegelijker tijd durf je niet blijven staan! Onozel zenne

nog visMaar de meeste zijn brave vissen hoor. Een beetje zoals ons... beetje zwemmen, wat eten en weer wat zwemmen...

We deden de brommers terug naar de stad. En hadden een pick up geregeld om ons terug te brengen. De chauffeur reed te wild voor mij, dus ik met grote schrik in de laadbak...

We gingen nog een laatste keer eten bij de poezen dame, morgen namiddag gaan we per speedboot terug naar Chumpon om 's avonds de nachttrein te nemen naar Bangkok, daar blijven we dan tot woensdag... 't zit er bijna op dus.

De terugweg kan beginnen

groetjes

1. Alice Vinck:
    26 augustus 2012
    Waterpret ,hoe leuk.Toch nog proberen om zoveel mogelijk te genieten voor het voorbij is.Groetjes Frans en Alice.
  2. Ilse:
    27 augustus 2012
    Jaja stilletjes aan geraakt de vakantie ten einde maar das ook voor ons ze (niet dagelijks jullie reisverhaal kunnen lezen)het zal raar zijn dus moette gij maar nen andere blog verzinnen en daar alle dagen een verhaal van opzetten hé want het was net een boek waar je alle dagen een blaadje uit ging lezen.
    Geniet nog van jullie laatste dagen hé dikke x
  3. Lief:
    27 augustus 2012
    Hey Mila oppassen voor den Jaws hé meiske want die lust wel een lekker zeemeerminneke ! Een knappe reis Peggy en toffe verhalen spijtig dat het op zen end loopt ! Maar Passie Puur zit hier te wachten op je thuiskomst we kunnen er dan weer vollenbak tegenaan hé !

groetekes

ludwig
  4. Karen:
    27 augustus 2012
    Ja, ik heb ook genoten van jullie spannende avonturen en keek er altijd naar uit om het vervolg te kunnen lezen. Wat een reis! Hopelijk bij de volgende ritten / bootreizen geen te zotte chauffeurs.
    Groetjes
    Karen
  5. Peggy:
    28 augustus 2012
    @Ilse, we kunnen onze 'poetsavonturen' misschien posten op een blog... dat wordt lachen (al is het als een boer met kiespijn...)
    We zijn trouwens intussen goed aangekomen in Bangkok, zodra we in de kamer kunnen meer nieuws over de verhuis!
    xpeggy
  6. Tamara, hans en lowi:
    28 augustus 2012
    hallo vakantiegangers, ben blij voor jullie dat het al zo'n toffe vakantie is geweest, maar ja aan alle mooie dingen komt er een einde, dus geniet nog enorm van jullie laatste dagen en bij thuiskomst staat er bij oma weer lekker eten klaar, ik kan het weten want wij hebben gisteren al een stukje van die dikke haan van jullie kunnen proeven, t'was superlekkere vidé. groetjes van tamara, hans en onze slaapmarmot lowike, die ik gisterenavond in bed heb gelegd om 21h45 en geslapen heeft tot vanmorgen 9h, omdat hij naar oma moest, anders had hij nog voortgeslapen denk ik, xxxx