laatste dag in Bangkok

30 augustus 2012 - Doha, Qatar

Om af te sluiten besloten we om naar de MBK te gaan, nu onze kleinste er beter tegen kanhebben we op korte tijd meer gezien als 3 weken geleden... Shop till  you drop is met MBK Bangkokzekerheid hier uitgevonden! En het probleem is dan dat je waarschijnlijk maar 2 verdiepingen gezien hebt... Niet te doen, we hebben bij deze officieel een overdosis EN we weten waar al de toeristen zitten... we konden hier veel mensen verstaan!

8 hoogVol goede moed zijn we er aan begonnen en we zijn gestopt als kiekens zonder kop en zijn nog steeds aan 't bekomen...

Veel meer deden we uiteraard niet en waren al blij dat we nog aan een restaurantje geraakten. We trokken het niet te lang want om middernacht moesten we vertrekken. Alleman nog rap een douche en nog even in bed voor een dutje. om 23 u terug opstaan deed een beetje pijn maar het lukte verder wel.

De taxi stond al te wachten en 's nachts is het zelfs in Bangkok vrij rustig in het verkeer. Alles verloopt prima, Mila heeft bijna heel de vlucht geslapen en de rest doet moeite of houdt zich bezig in stilte.

Op dit moment zitten we in Doha (Qatar) op onze volgende vlucht te wachten en heb ik zodoende de tijd om dit nog te postenmmmmmmmm.

Deze zijn we net gepasseerd in het land waar fietsen driehoekige wielen hebben...

Straks zijn we weer thuis!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Alice Vinck:
    30 augustus 2012
    Welkom thuis. Waarschijnlijk heel moe maar jullie hebben nog een heel weekend tijd om uit te rusten.Groetjes Frans en Alice.
  2. Tamara, hans en lowi:
    30 augustus 2012
    hoi aan gans de bende, welkom terug, hopelijk was deze reis onvergetelijk voor jullie, ik heb allezins elke dag genoten van jullie spannende reisverhalen, is voor herhaling vatbaar, groetjes en mss tot straks bij oma, xxx
  3. Jaszy:
    Welkom terug!!
    Dat zal wel een mega reis geweest zijn hè!!
    Hopelijk hebben jullie er van genoten!!
    Ik wel hoor!!

(p.s. tot maandag Mila)
    Groetjes Mien!! :):):):)
  4. Karen:
    1 september 2012
    Even niet meer aan m'n computer gezeten. Maar net drie reisverhalen na elkaar gelezen. Ik weet niet of je dit nog gaat lezen, maar in ieder geval. Prachtige reis! Geniet nog van het laatste dagje vakantie en veel succes op school!
    Dikke knuffel
    Karen