waauwww...

2 september 2012 - Lille, België

Het zit er op, op donderdag zijn we veilig aangekomen.

Toen ik 's avonds nog een laatste bericht wilde posten, kwam er plots iets dringends tussen waardoor het nu al zondag is maar goed... alles is weer onder controle en morgen vliegen we er weer in!

We willen iedereen even bedanken voor de leuke reacties want zoals we horen bij velen dat ze telkens uitkeken naar het vervolg, zo waren wij altijd benieuwd of er iemand gereageerd had! Als we 's morgens wakker werden keken we eerst even op de blog voor we gingen eten... om dan aan de nieuwe dag te beginnen.

Nu alles weer op gang komt, zullen we elkaar snel weer in 't echt zien he... en het rare is dat we niet moeten bijpraten want jullie zijn gewoon meegeweest! Da's kei speciaal!

Groetjes en tot binnenkort allemaal...

Joeri, Peggy, Maud en Mila

1. Alice Vinck:
    2 september 2012
    Eerlijk gezegd, ik vond jullie reisblog fantastisch. Ik wist niet eens dat zoiets bestond.Maar ja ...als gepensioneerd en bomma van negen kleinkinderen loop ik een beetje achter. Het heeft ons in ieder geval gepleziert om iedere dag van jullie iets te horen.Nogmaals bedankt en vele groetjes Frans en Alice.
  2. Debbie:
    3 september 2012
    Het was een plezier om jullie belevenissen op te volgen...Puur genieten!
  3. Ilse:
    3 september 2012
    Het was echt superleuk dus wij verwachten dit wel ieder jaar opnieuw hé maar ik ben wel een beetje blij da mijn vriendinneke trug is ze want dan kunnen we weer gezellig tetteren en poetsen en tetteren en nog vanalles leuks doen xxx
  4. Diane:
    3 september 2012
    Blij te horen dat jullie veilig thuis zijn, na de tuk tuk verhalen, de olifantenrit, de gevaarlijke taxi chauffeurs, de bloedzuigers, de apen die bananen afpakken, de onweders onder de bamboebomen en zoveel meer. Een hele belevenis die het gewone dagelijkse leven nu waarschijnlijk wel doet relativeren. Hopelijk tot binnenkort!
    Groetjes
    Diane
  5. Karen:
    3 september 2012
    Echt toffe reis! We zien elkaar bij Ilse zeker, tot dan! Geniet van het tetteren en poetsen zou ik zo zeggen, hihi!
    Vele groetjes Karen
    Groetjes aan Maud & Mila
  6. Lief:
    3 september 2012
    Wat een geluk dat het blog bestaat (en dat ik jou ma ben tegengekomen bij PG) ik was net van plan om child focus te bellen om jullie als vermist op te geven. Maar allez 't is jullie vergeven, 't was inderdaad wel een noodgeval. De groetjes uit Tielen en tot gauw.
  7. Tamara, hans en lowi:
    4 september 2012
    wij wachten al op jullie volgende reis om al jullie belevenissen weer te lezen, groetjes en tot binnenkort, xxx
  8. Heidi:
    5 september 2012
    Alles wat hierboven reeds geschreven staat, geldt voor mij ook. Ik ga niet nog eens herhalen hoe leuk het was om jullie spannende, verrassende, enz verhalen te lezen. Ik vraag me wel nog steeds af of die éne grote (bijna gorilla-achtige) aap met zijn groene, denk ik toch dat het was, T-shirt jullie voor de rest van de reis is blijven volgen. Maar vermoedelijk hebben ze hem dan toch uiteindelijk de toegang tot het vliegtuig ontzegt, zodat jullie hier in Europa op jullie gemak kunnen zijn. Om nu een lang verhaal kort te maken, blij dat jullie ongedeerd terug thuis zijn gekomen en welcome home.
    Tot binnenkort
    Groeten