Vietnam, we komen eraan (binnenkort tenminste)

23 juni 2016 - Lille, België

muurboom

De familie Wilmssen vertrekt weldra nog eens op een 'speciale' reis... zo'n beetje de laatste keer met zijn allen *lees met de kleine kindjes! Want ja... de meisjes worden groot en durven al eens uit een vlieger springen voor de lol (toch blij dat de parachute reeds uitgevonden is) en ze gaan tussen het leren door al werken enz...ruine Kortom voor je' t weet gaan ze 'echt' studeren of helemaal de deur uit en wordt het weer wat moeilijker om met zijn allen plannen te maken dus gaan we er nog een keertje van profiteren nu het nog kan!!

Omdat het al even geleden is schrijf ik alvast een 'testbericht' om te zien of alles nog werkt, of beter, om te zien of ik nog weet hoe het allemaal werkt ;-).

Laat je intussen niet misleiden door de testfoto's, deze zijn van Turkije en niet van Vietnam want we moeten nog vertrekken natuurlijk!! Maar dat gaat niet lang meer duren, het aftellen kan beginnen net zoals het verzamelen van zomerspullen die we blijkbaar nog niet echt nodig hadden. Goei weer... hoe werkt dat weeral? Moeten de rubberlaarzen mee enz. je moet er toch even bij stilstaan, zeker als je ons kippenhok bekijkt nu, zo 'in de zomer' :-)

De vliegreis is geregeld en we hebben alvast een hotel geboekt in Hanoi... Zo dadelijk zitten de laatste examens erop en gaan we op bikini' s jagen, je moet ergens beginnen uiteindelijk...

tot binnenkort!

1. Liliane: